Facebook oldaldoboz

Friss topikok

  • Imora Mok: Csillogást szeretnél az autódra, valamit, ami extravagáns, csajos és vidám. Különlegességet, feltű... (2012.05.15. 20:17) Merj bájos lenni!
  • gatto nero: @Démonmac1: Diktátoroknak mit számít-:) (2011.09.19. 11:56) Kadhafi is ezt szereti
  • gatto nero: @Chingachgook: Mitől vagy ennyire feszült-:)? Nem akarlak még jobban felidegesíteni, de van éssze... (2011.09.13. 16:35) Ésszerű luxus mindennapokra
  • vancello: Számomra a "trendi" szó is erősen visszataszító. A Lancia meg rendesen elbaltázta ezt a szlogent. (2011.09.04. 17:04) Jog a baromsághoz
  • nagyfeszültség: Azért én örülnék, ha Pisa polgármesteréhez hasonlóan Tarlós István is ilyennel járna. Akár a két,... (2011.08.30. 14:10) Smartok egymás között

Linkblog

2011.01.08. 09:22 cargirl

Hibridben a Honda CRX-e is

Számomra az első női sportautó a Hondától a CRX volt, és minden generációja újat hozott. Most a japán gyár szeretne egy új lökést adni a hibridjeinek, és a Civic, az Insight és a Jazz után megalkotta a CRX utódját hibridben, ez a CR-Z. A neve egy rövidítés: "Compact Renaissance Zero", tehát kompakt kupé, reneszánsza (újjászületése) egy kemény sportautónak, amelyben domináns az ökológiai tudatosság, mindez hosszú távon nulla károsanyag-kibocsátással.

A vonalai hajaznak a kedvelt CRX-re, de küllemét már egy mai köntösbe bújtatták, korszerű technikával felszerelve. A kompakt kupé 2+2 üléses, három ajtós, ferdehátú, külön-külön lehajtható hátsó ülésekkel. A meredeken döntött szélvédő dupla üvegezést kapott, és hi-tech műszerek sora sorakozik a műszerfal háromdimenziós stílusán: digitális kilométeróra, analóg fordulatszámmérő és két információs tábla biztosítja a teljes ellenőrzést.

Az első sportülésekhez képest kicsik a hátsó ülések, nem véletlen a 2+2 meghatározás, nyilván négy személy részére csak kisebb kirándulás vagy rövidebb utazás a kényelmes. Viszont a hölgytulajdonosok számára öröm, hogy a hátsó ülések előre döntésével hatalmas pakolási lehetőség nyílik, tehát jöhet a bevásárlás. Két üzlet között pedig a kényelem és a szórakoztatás magas fokát kínálja a Honda: klímatronic, CD-lejátszó hat hangszóróval, USB-port és nyomógombos indítás.

A kis sportautó nagyon dinamikus, álló helyzetből 9,9 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a Civic Type R technológia pedig hozzájárul a biztonságos vezetéshez, mindez idő alatt pedig öt liter benzint fogyaszt el 100 kilométeren, és 117 g/km a CO2-kibocsátás. Ez jó kezdés lehet egy hölgynek a 2011-es évre...

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://trendinoiautok.blog.hu/api/trackback/id/tr872565737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w a s d 2011.01.08. 11:39:56

"Számomra az első női sportautó a Hondától a CRX volt..."

Ha a női sportautó azt jelenti, hogy a nőknek _is_ tetszik, mint esetleges saját, akkor OK, de ha azt, hogy csak nőknek, akkor nagyon nem tudok egyetérteni a jelzővel.:D

Az áráról viszont a bejegyzésben nem esett szó, az egyből elrondítja az egészet.

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.01.08. 12:00:27

A 160 lovas CRX VTI, mint női autó..
Aha. Úgy szinte már látom is a lelki szemeimmel.

MACSKANŐ 2011.01.08. 12:11:14

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: Mert egyébként a lóerő mértéke kizáró hogy női autó legyen? Szerintem nagyon vagány csajszis autónak számított a CRX, és akár a CR-Z is tekinthető annak egy jó kis színben.

Bambano 2011.01.08. 13:16:30

@MACSKANŐ: a crx egy pillekönnyű, ahhoz képest pörgetni való, brutális tömeg/lóerő arányú autó volt. Lapos tepsi, alacsony üléshelyzet, minden kemény és sportos volt benne. Kifejezetten durva, belemenős, kemény vezetési stílusra tervezve. Egy ilyenbe pl. szoknyában erős kihívás volt beleülni, ebben ki nem rúzsoztad magad, az biztos, csak ha horror film forgatására mentél. Nulla hely, nulla tárolórekesz, stb.

A crx nem női kocsi volt, ebben teljesen biztos lehetsz. Ha mégis nők vezették, akkor biztosan nem úgy vezették, mint amire szánta a honda.

MACSKANŐ 2011.01.08. 15:40:24

@Bambano: Sajna nagyokat tévedsz, nem véletlenül írtam, általában csak a saját tapasztalataim alapján mondok véleményt, nem az álmaim alapján, nem úgy mint sokan. A Honda CRX egy nagyon kedves, sport autók között kis kaliberű, ennél fogva nőies autó. Na a Honda NSX, az nem semmi vezetési élmény. Nem értem hogy miért gondolják azt - főleg a férfiak - hogy a nők azért ülnek be a kocsiba hogy kirúzsozzák magukat. Egy igényes nő ezt nem itt oldja meg és hidd el, sok nő - lehet a bambanők nem, mint te (aki esélyes hogy férfi) - hatszor levezeti bármelyik pasit.

Hírhozó 2011.01.09. 12:20:10

@MACSKANŐ: Kedves Macskanő, ha wikipedia nélkül megmondod, mi az a hidrotőke, akkor esetleg mondhatsz véleményt autókról, amúgy csak a levegőbe beszélsz. Persze nem kell tanúbizonyságot adnod, az írásodon látszik, hogy lövésed sincs, miről irkálsz. A CRX azért készült, hogy a sportautók után ácsingózók olcsón, komolyabb környezetszennyezés nélkül élvezhessék az NSX nyújtotta vezetési élményt, persze kevésbé durva menetteljesítmények mellett. Az egy dolog, hogy szép, és a csajoknak is bejön, de ilyet leírni, hogy női sportkocsi, szerintem irtózat badarság. Ha valóban úgy gondolod, hogy bizonyos nők hatszor levezetnek bármilyen pasit , akkor vélhetően nem igazán örülnél neki, ha bármiről kijelentenék, hogy csak férfiaknak való. Ne írj ilyeneket tehát...

Amúgy a nők egyenrangúságát a különféle autós világversenyek hölgy résztvevőinek száma is jelzi.

MACSKANŐ 2011.01.09. 13:24:29

@Hírhozó: nem hiszem hogy előfeltétel a hidrotőke ismerete ahhoz leírjam a véleményem autókról, ez pont akkora badarság mint azt írni hogy azért nem női autó mert a CRX-ben nem tudta kirúzsozni magát egy hölgy vagy mert 160 LE, nekem EZ nem tetszik és a férfiakat is pont így megvédem ha ilyen profán baromságokat írnak róluk. egyébként ha most leírtam volna hogy mi a hidrotőke (és honnan tudtad volna hogy megnéztem-e a wikipédián) akkor hozzáértő vagyok és írhatok az autókról? nem hiszem hogy az autós világversenyek mérvadóak a statisztikára a női egyenjogúságról, sokkal több nő dolgozik fodrászként, szakácsként és mégis ebben a pasik az igazán jók. egyébként én személy szerint nem vagyok feminista, sajnos pont ezzel jutottunk el oda hogy sok pasi (tisztelet a kivételnek) egy villanykörtét sem képes kicserélni, és bizonyos nők pedig elvesztették női mivoltukat.

Hírhozó 2011.01.09. 17:14:08

Kedves Macskanő. Én sem a rúzsról, sem pedig a 160 lóerőről nem tettem említést, csupán a szakmaiságot, egyúttal a hitelességet vontam kétségbe. Teljesen felesleges filozófia kérdést csinálni ebből, ez így egyszerűen nem állja meg a helyét, és kész; aki kicsit is ért az autókhoz (tudja, mi az hogy hidrotőke), csak nevet rajta. Szerintem ezt ne vedd sértésnek, inkább szolgáljon tanúbizonyságul, hogy mibe keveredhet az ember, ha olyasmiről nyilatkozik, amihez nem ért úgy igazán. Amúgy a stílus jó, a többi meg tanulható, uh tényleg ne vedd zokon.

Bambano 2011.01.17. 01:00:40

@MACSKANŐ: szerintem igen egyszerű eldönteni, hogy a crx pasi vagy női autó, bele kell ülni. Ja, már beleülni sem tudsz szoknyában, mert alig pár centivel az aszfalt fölött van az ülése...

Utána meg kell nyomi a gázpedált, be kell venni vele pár kanyart és kiderül minden. letépi a fejed, egyenes gyorsulásra is, kanyarodásra is. ez nem egy alulmotorizált nissan micra, ez szétkapja a frizurádat, kirázza belőled a sz.rt is. Az más kérdés, hogy közben úgy megy, mint pár nagyobb, sokkal jobban motorizált autó.

A crx-hez képest még a vectrám is csajos autó, pedig az én autóm sem 1.6-os szecskavágó.

A sejtésed egyébként megalapozott, nem vagyok nő.

MACSKANŐ 2011.01.17. 09:58:35

@Bambano: Kedves Bamba úr:) Kezd egy kicsit értelmetlen lenni ez a levelezés, a nők nem csak szoknyában járnak, tehát be lehet ülni (de hidd el még szoknyában is, mivel férfi vagy ezért nem tudhatod, hacsak nem próbáltad:) Írásaid alapján elég érdekes nők vehetnek körbe és gondolom nem is véletlen a nick neved. Mint írtam nem ismeretlen számomra a CRX vezetése és ettől keményebb sportautóké sem, nem sorolom de hidd el élveztem az Ariel atom autót és a Wiesmannt is - sportosan vezetni. Természetesen ez nem jelenti azt hogy női autó bármelyik is. Én nem veszem a bátorságot hogy feltételezzem, amiért csak Vectrád van nem tudsz megbírkózni egy CRX vezetésével, mivel nem ismerlek, ez butaság lenne. Szerintem Te sem ismersz, ebből kifolyólag butaság feltételezni hogy a CRX magaslabda. Szép napot neked.:)

Bambano 2011.01.17. 14:41:58

@MACSKANŐ: höhö:P
oké. ha neked az ariel atom az az autó, ami már elég sportos, akkor rendben, a crx tényleg egy női bricska nagyi szállításra:)