Facebook oldaldoboz

Friss topikok

  • Imora Mok: Csillogást szeretnél az autódra, valamit, ami extravagáns, csajos és vidám. Különlegességet, feltű... (2012.05.15. 20:17) Merj bájos lenni!
  • gatto nero: @Démonmac1: Diktátoroknak mit számít-:) (2011.09.19. 11:56) Kadhafi is ezt szereti
  • gatto nero: @Chingachgook: Mitől vagy ennyire feszült-:)? Nem akarlak még jobban felidegesíteni, de van éssze... (2011.09.13. 16:35) Ésszerű luxus mindennapokra
  • vancello: Számomra a "trendi" szó is erősen visszataszító. A Lancia meg rendesen elbaltázta ezt a szlogent. (2011.09.04. 17:04) Jog a baromsághoz
  • nagyfeszültség: Azért én örülnék, ha Pisa polgármesteréhez hasonlóan Tarlós István is ilyennel járna. Akár a két,... (2011.08.30. 14:10) Smartok egymás között

Linkblog

2011.03.29. 15:07 cargirl

A legkisebb királyfi harcba száll

Elnézve ezt a cuki kis egyterűt, a b-oszlop nélküli új Ford B-Max-ot, azon kezdtem el gondolkodni: eddig minek csúfitották felesleges b-oszloppal az autókat... A szintén jól sikerült Fiesta alapjaira épült egyterűnek persze korántsem a b-oszloptól való mentességében rejlik a nagyszerűsége. Sokkal inkább abban, hogy kényegében egy Fiesta nagyságrendű kisautóból tudtak elegáns és praktikus egyterűt varázsolni, bebizonyítva, hogy tényleg nem mindig és mindenhol a méret a lényeg.

Pontosabban a méret itt is lényeg, mégpedig a kicsi méret, akarom mondani, kicsi hengerűrtartalom. A B-Max-ba ugyanis bekerül a Ford új ezres, háromhengeres benzines kis ökomotorja, amivel akár négy liter alá lehet majd vinni a kiscsaládi egyterű fogyasztását. Azt viszont már látatlanban és kipróbálatlanul előre lehet bocsátani: öko - és tartós - csak akkor lesz ez a kis motor, ha megtanulunk hozzá egy kicsit környezetkímélőbben vezetni. Mert ha nem, és ennek is "kinyomjuk a szemét", garantáltan sokat fog fogyasztani és hamar tönkremegy - igaz, mindez vonatkozik nagyobb társaira is.

A B-Max, a Ford igen impozáns egyterű kínálatának (C-Max, S-Max, Galaxy) legkisebbje, könnyen megkaphatja azt a szerepet, mint a népmesékben a legkisebb királyfi: ő lehet a legszebb, a legokosabb és a legsikeresebb. Ehhez azonban - a népmesebeli királyfiakhoz hasonlóan - néhány próbát bizonyosan ki kell állnia. Csak itt nem egy gyönyörűszép királykisasszony, hanem az egyre igényesebb, finnyásabb és környezettudatosabb vásárlók kegyeit kell elnyernie, takarékossága és ötletessége mellett jó árral, szép színekkel és megbízhatósággal. Ha sikerrel jár, elnyerheti a trónt: például az Év autója díjat...

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://trendinoiautok.blog.hu/api/trackback/id/tr502782041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gatto nero 2011.03.29. 20:08:57

Egyébként tényleg egyre trendibbek a Fordok...

nagyfeszültség 2011.03.29. 20:10:35

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:

Mennyi lesz az ára?
Mert szerintem még nincs ára...
Állítólag év végétől árulják...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.03.29. 20:26:41

A B-Max egyenlőre csak tanulmány autó. A B oszlop hiánya pedig elsősorban a törésteszteknél fog megmutatkozni, hiszen annyira meg kell erősíteni a padlót és a tetőt, hogy az jelentős súlytöbbletet fog okozni.

nagyfeszültség 2011.03.29. 21:10:24

@chipanddale74:

Gondolom alapvető elvárás lesz az öt csillag...
Ettől függetlenül nekem tetszik, sőt szinte az össze mostani Ford is. Furcsa módon legkevésbé az új Focus, amelyik abszolút nem csúnya, csak talán az elődjénél kevésbé karakteres.