Facebook oldaldoboz

Friss topikok

  • Imora Mok: Csillogást szeretnél az autódra, valamit, ami extravagáns, csajos és vidám. Különlegességet, feltű... (2012.05.15. 20:17) Merj bájos lenni!
  • gatto nero: @Démonmac1: Diktátoroknak mit számít-:) (2011.09.19. 11:56) Kadhafi is ezt szereti
  • gatto nero: @Chingachgook: Mitől vagy ennyire feszült-:)? Nem akarlak még jobban felidegesíteni, de van éssze... (2011.09.13. 16:35) Ésszerű luxus mindennapokra
  • vancello: Számomra a "trendi" szó is erősen visszataszító. A Lancia meg rendesen elbaltázta ezt a szlogent. (2011.09.04. 17:04) Jog a baromsághoz
  • nagyfeszültség: Azért én örülnék, ha Pisa polgármesteréhez hasonlóan Tarlós István is ilyennel járna. Akár a két,... (2011.08.30. 14:10) Smartok egymás között

Linkblog

2011.07.04. 07:32 cargirl

Kezelést kap a Twingo

Hamarosan egy tipikus velvetskin-kezelésen esik át a Renault - elődjénél kevésbé sikeres, de ahhoz hasonlóan bájos és praktikus - kisautója, a Twingo. Kis súlycsökkentés, apró arcfeszesítés és fogyasztás-csökkentés, miközben a bájos forma, a kedves tekintet marad. Ha elfogadjuk, hogy a szépség valójában belülről fakad, akkor érdemes megemlíteni, hogy vadonatúj, környezetbarát, 0,9 literes háromhengeres motorral hódít majd a trendi, környezettudatos nők körében.

Mindenképpen megérdemli a kis Twingo ezt a bőr alatt ható, megújító, feszesítő beavatkozást, hiszen erényeihez képest méltatlanul kevés figyelem, ragyogás és siker övezi mostanában. Ráadásul mindenki az elődjéhez hasonlítja, akivel talán valóban nem tudja felvenni a versenyt. Viszont, ha önmagához - és jelenlegi konkurenseihez - mérjük, mindenképpen az egyik legtöbb külső és belső értéket felmutató kis egyéniség.

Az új Twingo relatív sikertelensége sajnos azt bizonyítja: olyan korban élünk, ahol nem elég jónak és aranyosnak lenni, de harsánynak is muszáj... Attól viszont, hogy nem lett bombasiker az új kis Twingo, nem is vált megszokott szereplőjévé az utcaképnek. Vagyis: ebben a megközelítésben feltűnő, egyedi jelenség. Megújuló ökomotorjával pedig különösen megérdemli a belső értékekre is igényes hölgyek figyelmét.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://trendinoiautok.blog.hu/api/trackback/id/tr613036560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gromek7 2011.07.04. 11:03:53

"Az új Twingo relatív sikertelensége sajnos azt bizonyítja: olyan korban élünk, ahol nem elég jónak és aranyosnak lenni, de harsánynak is muszáj..."

Szerintem inkább a renault elfelejtette, hogy ebben a szegmensben nem lehet három típust versenyeztetni, ha a különbségek elhanyagolhatóak: twingo-modus-clio

rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2011.07.04. 11:08:19

ökomotor? ne fessétek ennyire zöldre, nem oxigént pufog ki.

Hardbácsi 2011.07.04. 11:09:16

A ClioIII vagy 2 számmal nagyobb

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.07.04. 11:10:43

Szerintem az a Renault egyik legnagyobb baja (azon túl persze, hogy francia és ezt az előítéletet nagyon nehéz lebontani), hogy érthetetlenül nagy amplitúdójú kilengéseket csinálnak a designerek. Olyan, mintha mindig valami gyökeresen újat akarnának csinálni ahelyett, hogy egy jó márkaarculatot megalkotnának és azt vinnék tovább.

Vegyük pl. a Megane-t. A kacsaseggű korszak minden karosszéria változatban egy karakteres, jól beazonosítható egységes autó volt. Megvolt benne az ötlet, a design, minden, nagyon klassz volt, zabálták a népek. A mostani sorozat úgy rossz ahogy van. Nem egységes, egy alaktalan szopottgombóc az egész. Ugyanez elmondható a Lagunára is azzal a megjegyzéssel, hogy érthetetlen, hogy a Laguna kupé miért lett jó míg a szedán bűn ronda, akárcsak a Fluence, ami már a Megane nevet is tagadja.

A twingóval ott rontották el, hogy előd az egy autótörténeti ikon, nagyon sikeres autó volt. Egyszerűen muszáj lett volna tovább vinni a formát újragondolva és nem pedig rajzolni egy új ám teljesen átlagos autót. Én nem is értem miért csinálták ezt...

Ha a BMW rajzolt volna egy új minit, a Fiat egy vadi új 500-at, ugyan kinek kellene? De így, hogy új köntösbe csomagolva a hagyományokat gyártják az utódot irreális áron is nagyon veszik.

Ezt sajna elcseszték a Renaultnál.

Bambano 2011.07.04. 11:13:13

félmotorból nem lehet ökomotort csinálni.

nagyfeszültség 2011.07.04. 11:14:58

Nekem így is tetszik a Twingo, különösen a képen látható különleges kiadás.

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2011.07.04. 11:37:15

Mint boldog Twingo (2002-es) tulajdonos, nagyon vártam anno az új Twingo megjelenését, és egyrészt csalódást okozott, mert teljesen beleolvadt a szokásos kisautós formákba, másrészt tetszett, mert azok között is szép és vagány. De nem cserélem le a kis kerek szemű Twinimet:D

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.07.04. 12:16:28

Valószínűleg ilyen lesz a ráncfelvarrás után. Az új generáció pedig 2014-ben érkezik, melynek már biztosan lesz elektromos verziója.
www.autosvilag.com/index.php/Renault-Twingo-facelift-Varatlan-huzas.html