Számomra az első női sportautó a Hondától a CRX volt, és minden generációja újat hozott. Most a japán gyár szeretne egy új lökést adni a hibridjeinek, és a Civic, az Insight és a Jazz után megalkotta a CRX utódját hibridben, ez a CR-Z. A neve egy rövidítés: "Compact Renaissance Zero", tehát kompakt kupé, reneszánsza (újjászületése) egy kemény sportautónak, amelyben domináns az ökológiai tudatosság, mindez hosszú távon nulla károsanyag-kibocsátással.
A vonalai hajaznak a kedvelt CRX-re, de küllemét már egy mai köntösbe bújtatták, korszerű technikával felszerelve. A kompakt kupé 2+2 üléses, három ajtós, ferdehátú, külön-külön lehajtható hátsó ülésekkel. A meredeken döntött szélvédő dupla üvegezést kapott, és hi-tech műszerek sora sorakozik a műszerfal háromdimenziós stílusán: digitális kilométeróra, analóg fordulatszámmérő és két információs tábla biztosítja a teljes ellenőrzést.
Az első sportülésekhez képest kicsik a hátsó ülések, nem véletlen a 2+2 meghatározás, nyilván négy személy részére csak kisebb kirándulás vagy rövidebb utazás a kényelmes. Viszont a hölgytulajdonosok számára öröm, hogy a hátsó ülések előre döntésével hatalmas pakolási lehetőség nyílik, tehát jöhet a bevásárlás. Két üzlet között pedig a kényelem és a szórakoztatás magas fokát kínálja a Honda: klímatronic, CD-lejátszó hat hangszóróval, USB-port és nyomógombos indítás.
A kis sportautó nagyon dinamikus, álló helyzetből 9,9 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a Civic Type R technológia pedig hozzájárul a biztonságos vezetéshez, mindez idő alatt pedig öt liter benzint fogyaszt el 100 kilométeren, és 117 g/km a CO2-kibocsátás. Ez jó kezdés lehet egy hölgynek a 2011-es évre...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.01.08. 10:40:33
w a s d 2011.01.08. 11:39:56
Ha a női sportautó azt jelenti, hogy a nőknek _is_ tetszik, mint esetleges saját, akkor OK, de ha azt, hogy csak nőknek, akkor nagyon nem tudok egyetérteni a jelzővel.:D
Az áráról viszont a bejegyzésben nem esett szó, az egyből elrondítja az egészet.
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.01.08. 12:00:27
Aha. Úgy szinte már látom is a lelki szemeimmel.
MACSKANŐ 2011.01.08. 12:11:14
okostojgli (törölt) 2011.01.08. 12:42:05
Bambano 2011.01.08. 13:16:30
A crx nem női kocsi volt, ebben teljesen biztos lehetsz. Ha mégis nők vezették, akkor biztosan nem úgy vezették, mint amire szánta a honda.
MACSKANŐ 2011.01.08. 15:40:24
Hírhozó 2011.01.09. 12:20:10
Amúgy a nők egyenrangúságát a különféle autós világversenyek hölgy résztvevőinek száma is jelzi.
MACSKANŐ 2011.01.09. 13:24:29
Hírhozó 2011.01.09. 17:14:08
Bambano 2011.01.17. 01:00:40
Utána meg kell nyomi a gázpedált, be kell venni vele pár kanyart és kiderül minden. letépi a fejed, egyenes gyorsulásra is, kanyarodásra is. ez nem egy alulmotorizált nissan micra, ez szétkapja a frizurádat, kirázza belőled a sz.rt is. Az más kérdés, hogy közben úgy megy, mint pár nagyobb, sokkal jobban motorizált autó.
A crx-hez képest még a vectrám is csajos autó, pedig az én autóm sem 1.6-os szecskavágó.
A sejtésed egyébként megalapozott, nem vagyok nő.
MACSKANŐ 2011.01.17. 09:58:35
Bambano 2011.01.17. 14:41:58
oké. ha neked az ariel atom az az autó, ami már elég sportos, akkor rendben, a crx tényleg egy női bricska nagyi szállításra:)