Igazán édi és trendi kisautó kerül a piacra - állítólag - már idén ősztől. Volkswagen Lupónak hívják, és nem téved az, akinek e név ismerősen cseng, hiszen ő már a második kis cuki lesz e név alatt. Elődje szintén igen bájos - és sikertelen volt. Talán magas ára és az lehetett az oka, hogy akkoriban sajnos még nem tulajdonítottak elég jelentőséget annak, ha egy autó beéri akár kevesebb mint négy liter benzinnel is.
Az előző Lupo magyarországi kudarcához talán hozzátett még egy lapáttal a forgalmazó Porsche Hungaria környezetvédelem iránt tanúsított teljes affinitáshiánya is: a kis Lupót úgy reklámozták, hogy "háromliteres autó". Ezzel igen alacsony fogyasztására akartak volna célozni - de nem sikerült. A "háromliteres autó" a magyar szlengben ugyanis inkább egy dögös V6-ost, mint egy cuki 1,2-es TDI-t takar.
Sebaj, ez már csak történelem... Most itt az új kisfarkas: kedves, bájos, praktikus és - állítólag - 9000 eurótól indul majd az alapár, ami esélyt ad arra, hogy a szépet, a bájosat és a környezetet kímélőt kedvelő földi halandók gazdáivá válhassanak majd a kis Lupónak. Inyenceknek és jómóduaknak pedig nem sokkal később érkezik az elektromos változat.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Embervad 2011.06.18. 10:53:32
nagyfeszültség 2011.06.18. 11:08:10
remélem nem lesz igazad, ugyanis egy szimpatikus kis autó - ez is, meg az volt az elődje is. Ha tényleg 9000 eurótol indul az ára, az azért nem olyan vészes...
Cifu78 2011.06.18. 11:18:35
Labdacs 2011.06.18. 11:35:14
www.a5.hu/cikkek/1/47736.shtml
Bélabácsi 2011.06.18. 11:49:18
Ennyi pénzért ugyanis megveszel egy Splasht, ami nagyobb és jobban felszerelt.
A kis TDI meg úgy lesz 14000 EUR mint a huzat, majd sasolj csak. Annyi pénzért pedig veszel egy egyéves, kis dízel ötajtós Polot, ami másfélszer akkora, teljesen élhetö autó, és - hú ! - 4 litert kajál.
Cifu78 2011.06.18. 12:08:32
Szóval én megint nem látom a vevőkört, akit a VW megcélzott az új Lupo-val...
Főleg, hogy ha meg tényleg a fogyasztás a kérdés, akkor a Lupo az 1,2 TDI-vel ugyanannyiba fog kerülni nagyságrendileg, mint az egyel nagyobb Fabia...
Cifu78 2011.06.18. 12:11:24
Szóval én megint nem látom a vevőkört, akit a VW megcélzott az új Lupo-val...
Főleg, hogy ha meg tényleg a fogyasztás a kérdés, akkor a Lupo az 1,2 TDI-vel ugyanannyiba fog kerülni nagyságrendileg, mint az egyel nagyobb Fabia...
Bélabácsi 2011.06.18. 12:13:05
Az olasz kiskocsikat inkább a karrierista fiatal szingli csajok komálják, ugyanazok, akik csajként pl. a Minit is.
Meglesz a vevökör, ne aggódj.
michhuli · http://kerdesek.hu 2011.06.18. 12:27:42
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.06.18. 12:41:17
csi szi 2011.06.18. 13:01:49
vjalle76 2011.06.18. 13:05:18
gatto nero 2011.06.18. 13:11:00
Bartolomeo Mazzini 2011.06.18. 14:13:27
Bambano 2011.06.18. 14:42:18
kerdesek05 2011.06.18. 15:07:57
na persze.
ennyiért pont kell ez itthonra.
max 3 évesen 7 ezer euróért behozva.
kerdesek05 2011.06.18. 15:08:58
miről beszélünk?
gatto nero 2011.06.18. 15:13:03
elvileg nem az, de 3.5 literes fogyasztás mellett azért tolerálható. Kis fogyasztás, kis koromszennyezés:)
Bambano 2011.06.18. 15:31:59
pucros 2011.06.18. 15:41:32
Bambano 2011.06.18. 15:49:04
Feltételezve, és itt ugrik a majom a vízbe, hogy a dízel nem romlik el. Mert ha egyszer is beüt valamelyik szokásos dízelbetegség, akkor anyagi csőd lesz a dízel.
Reggie 2011.06.18. 16:03:10
Tehat a te vezetesi szokasaiddal valoban jo egy ocska benzines ami alig eszik, viszont ha egyszer haladni akarsz a palyan akkor vehetsz uj autot.
Bambano 2011.06.18. 16:10:22
Egyébként meg nehogy azt hidd, hogy egy benzines, ami tudna menni, normálisan hajtva sokat fogyaszt. Annyival nem fogyaszt többet, mint amennyivel drágább és rosszabb a dízel.
Bambano 2011.06.18. 16:11:15
Reggie 2011.06.18. 16:32:48
andrewt 2011.06.18. 16:33:23
Reggie 2011.06.18. 16:34:29
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2011.06.18. 17:11:51
Bambano 2011.06.18. 17:50:55
Ha nekem az lenne a feltétel, hogy 200-zal rohangásszak, megint nem dízelt vennék, mert azok lomhák. Amelyik dízel meg nem lomha, az annyiba is kerül (mondjuk egy 3 literes bmw dízelt már nem lomháznék le) és annyit is fogyaszt. De egy 1.9-es cdti vagy egy 2.0 hdi az szerintem lomha.
A sima katalógusadatok mindkét fajtánál pontosan ugyanannyit hazudnak, így annak szemléltetésére, hogy hosszú távon hogyan alakulnak a költségek, alkalmasak.
min 2011.06.18. 17:52:10
Olyan tündi bündi cikkecske ez mert ilyen éd bédi kis autócskával lehet menni majd a dizsibe meginni a barinőkkel valami színes ízét miközben kipletyizzük az új játékszert amit apci vett, hogy járhassak shoppingolni a plázába ahol egyszerűen tudok parkizni majd vele....
w a s d 2011.06.18. 18:51:00
Reggie 2011.06.18. 19:17:55
A lomhasagrol pedig annyit, hogy opelnel a 180 lovas 1.6-os benzines 8.5mp alatt gyorsul, a 160 lovas 2.0-as dizel meg 9.0mp alatt. Cserebe 40%-al tobbet fogyaszt benzines minden esetben a katalogus adatok szerint. (Astrat neztem mert Vectra most nincs az opel.hu-n)
Messze nem ugyan annyi haszudnak. Esetleg benzin-benzin, vagy diesel-diesel kozott hazudnak ugyan annyit (de meg ott sem biznek benne).
Reggie 2011.06.18. 19:20:02
daniferi 2011.06.18. 19:51:42
Reggie 2011.06.18. 19:57:21
daniferi 2011.06.18. 20:03:53
Reggie 2011.06.18. 20:08:12
Bambano 2011.06.19. 01:46:17
A valódi életben egy 80-120-as sprinthez vissza szokás kapcsolni, az én pechem az, hogy a kocsim a 120-at már nem bírja kettőben. pedig az egy szép látvány lenne...
Nézegetem ezt az opel webet, a gyengébb insignia dízelek 300nm nyomatékot tudnak 1750-2500-ig rotfl. kerek 750 ford/perc tartományban képes is leadni a nyomatékot... A benzinesek alsó hangon 2000-4000 között, ami majdnem 3x akkora. Az egyikben váltogathatsz, mint a kukta a tejszínhabveréskor, a másik meg csak megy...
Azon nem is akarok vitatkozni, hogy tankolni a dízelt olcsóbb, de azon már igen, hogy a teljes költsége a dízelnek vagy a benzinesnek alacsonyabb-e. Ha nagyon szerencsés vagy és nagyon vigyázol a dízeledre, akkor valamivel, nem sokkal, olcsóbb. Ha nem vagy szerencsés és/vagy nem vigyázol rá, akkor sokkal drágább, mint a benzines.
De mindegy, nem akarok én senkit győzködni egyikről sem. Mindenki a saját szerencséjének a pogácsa...