Miért lett a neve MiTo? Ez a védjegy a kapcsolatra utal a márka múltja és jövője között: Milánó ahol tervezik, életet adnak a stílusnak és Torino, ahol megépítik. Ezen kívűl mítoszt is jelent, ezzel akarják megelőlegezni a modell sikerességét.
A három ajtós Alfa nagy egyéniség, eleje hasonlít a 33 Stradale 1967-ből majd az Alfa 8C-re. Az oldala lapos, karcsú enyhén hasonlít a formája a kupéra. A sajátos külsőt kölcsönző kerek lámpája jellemzően neoklasszikus stílusú, emlékeztet az igazi Alfa Romeokra (1900, Giulietta TI, Giulia SS Bertone).
A fenti halhatatlanokból is kiderül hogy az Alfa próbálta a leghódítóbb stílus jegyeit összegyúrni az új MiTo-ba. Ez nagyjából sikerült is, valódi dögös csajozós-pasizós autó lett. Igazi ellenfele kategória társainak az Audi A1-nek és a Mini Coopernek, az ára miatt verhetetlen. Elsősorban a fiatal korosztályt akarták megcélozni, külseje igen megnyerő, bele lehet szeretni.
Amiben talán egy kicsit alúl maradt a beltere. Ebben némi csalódás érheti az eddig elkényeztetett alfás társadalmat. Nagyon puritánra sikeredett. Vagy lehet hogy sportosra? Bármelyik is nagy eséllyel a felejthetetlen vezetési élmény feledtetni fog mindent.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
arconfosom 2010.03.31. 12:58:50