Az igazán új Nissan Micra még csak most érkezik; a március elejei Genfi Autószalonon mutatkozik be Európában a kis kompresszoros. Egyébként ugyanúgy háromhengeres, start/stop rendszerrel felszerelt, váltója kézi és automata is lehet. Széndioxid-kibocsátása 95 g/km, ami alig 4 liter feletti fogyasztást takar.
Szóval, akit esetleg nem győzött meg az új Nissan külseje, érdemes elgondolkodni, ennek a kifejezetten sportos és környezetbarát verziónak a belbecsén.... Egyébként csak azért propagálom ennyire ezt a kis autót, mert volt szerencsém kipróbálni a jelenlegi változatát. Minden szempontból igazán jó benyomást tett rám. Szerintem bájos, de emellett praktikus, jól vezethető, pakolható, kitűnő az úttartása és klassz, hogy egy egészen kicsit magasabban lehet ülni benne, mint az átlag kisautókban, ettől pedig sokkal kényelmesebb a ki- és beszállás, jobban belátni az utat.
És sajnálnám, ha azzal a jelszóval, hogy "nem olyan eredeti, mint az elődje", már le is írnák. Ugyanis túl sok jó kis autóval, például legutóbb az új Twingóval történt ugyanez. Egyébként meg a régi Micrát - akkoriban - sokan éppen különc külseje miatt támadták, ma meg azt hiányolják. Ráadásul ez már egy "világautó", és hát, gondolom, nem könnyű a világízlésnek minden kontinensen maradéktalanul megfelelni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
soproni1 2011.02.22. 16:57:25
nagyfeszültség 2011.02.22. 17:05:52
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.02.22. 17:40:17