Mindenekelőtt határozottan leszögezném: érthetetlen és felfoghatatlan, miért kell egy olyan bájos, kedves, praktikus kisautót, mint a jelenlegi Fiat Panda, lecserélni. Az ugyanis a legkevésbé sem indok, hogy a Fiatnál készült egy zseniális új kis motor, a Twin Air, hiszen azt nyugodtan bele lehetne tenni a jelenlegi karosszériába is.
Ráadásul a Panda üzletileg is mind a mai napig rendkívül sikeres: Olaszországban folyamatosan, minden hónapban a Puntóval küzd a legnagyobb darabszámban eladott autó megtisztelő címéért. De közel tízéves pályafutás után a legkeményebb német piacon is gyakran szerepel az első húsz között a toplistán. Sőt, a magyarországi, minire zsugorodott, egyszerre sznob és árérzékeny piacon is mindmáig megállja a helyét.
Szóval, azon kívül, hogy a jelenlegi, betegesen konzumidióta világ megköveteli, hogy állandóan - és a leggyakrabban tök feleslegesen - újabb és újabb dízájnnal érkezzenek az autók, semmiféle racionális, emocionális, esztétikai indoka nincsen a jelenlegi Panda leváltásának.
De ez a poszt nem a jelenlegi Panda nagyszerűségéről szólna, hanem azokról az exkluzív hírekről, amelyeket Magyarországon elsőként itt olvashatnak az újról. A 2011 végén érkező új Panda 3 méter 60 centi hosszú lesz és - mint a képeken látható - egy kicsivel kerekdedebb a jelenleginél. Érdekes, és a Fiat csoportnál egyre gyakrabban - először az Alfánál, nemrégiben pedig az új Lancia Y-nál - alkalmazott megoldás a rejtett hátsó ajtónyitó, az új kis Pandán is megjelenik.
Természetesen elérhető lesz a nemrégiben Év motorjává választott Twin Airrel, méghozzá nem csak a turbós, de az igazán zöld és takarékos, 65 lóerős szívó változattal is.
Mindentől függetlenül valószínűleg az új Pandát is szeretni fogjuk, ugyanúgy, mint a jelenlegit, vagy az elsőt és talán legzseniálisabbat. Az idei év azonban még a mostani Pandáé, és az sem kizárt, hogy egy rövid ideig még párhuzamosan is árulják majd a kettőt. Sőt, valószínűleg a szintén nagyon édes kisáruszállító változat, a Panda Van még akár évekig velünk maradhat, büszkén hirdetve az autóipar legbájosabb hagyományait.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nagyfeszültség 2011.06.23. 09:43:20
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.06.23. 11:36:09
A cökenő kopás, a nagyobb élettartam · http://indafoto.hu/tuningegesjavito 2011.06.26. 05:22:11
Az égésjavító alkalmazása
során jót tehet a gépjárművének és a gazdájának is, mind kettőnek .
Erre már csak azért is érdemes odafigyelni, mert az üzemanyagok ára az elmúlt időszakban hétről-hétre, várhatóan folytatódni fog, így jobb, ha már most felkészülünk lélekben a 400 forint körüli benzinárra.
Ne hagyd ki ezt a fantasztikus lehetőséget!!!
www.uzemanyag.hupont.hu