Hamarosan egy tipikus velvetskin-kezelésen esik át a Renault - elődjénél kevésbé sikeres, de ahhoz hasonlóan bájos és praktikus - kisautója, a Twingo. Kis súlycsökkentés, apró arcfeszesítés és fogyasztás-csökkentés, miközben a bájos forma, a kedves tekintet marad. Ha elfogadjuk, hogy a szépség valójában belülről fakad, akkor érdemes megemlíteni, hogy vadonatúj, környezetbarát, 0,9 literes háromhengeres motorral hódít majd a trendi, környezettudatos nők körében.
Mindenképpen megérdemli a kis Twingo ezt a bőr alatt ható, megújító, feszesítő beavatkozást, hiszen erényeihez képest méltatlanul kevés figyelem, ragyogás és siker övezi mostanában. Ráadásul mindenki az elődjéhez hasonlítja, akivel talán valóban nem tudja felvenni a versenyt. Viszont, ha önmagához - és jelenlegi konkurenseihez - mérjük, mindenképpen az egyik legtöbb külső és belső értéket felmutató kis egyéniség.
Az új Twingo relatív sikertelensége sajnos azt bizonyítja: olyan korban élünk, ahol nem elég jónak és aranyosnak lenni, de harsánynak is muszáj... Attól viszont, hogy nem lett bombasiker az új kis Twingo, nem is vált megszokott szereplőjévé az utcaképnek. Vagyis: ebben a megközelítésben feltűnő, egyedi jelenség. Megújuló ökomotorjával pedig különösen megérdemli a belső értékekre is igényes hölgyek figyelmét.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gromek7 2011.07.04. 11:03:53
Szerintem inkább a renault elfelejtette, hogy ebben a szegmensben nem lehet három típust versenyeztetni, ha a különbségek elhanyagolhatóak: twingo-modus-clio
rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2011.07.04. 11:08:19
Hardbácsi 2011.07.04. 11:09:16
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.07.04. 11:10:43
Vegyük pl. a Megane-t. A kacsaseggű korszak minden karosszéria változatban egy karakteres, jól beazonosítható egységes autó volt. Megvolt benne az ötlet, a design, minden, nagyon klassz volt, zabálták a népek. A mostani sorozat úgy rossz ahogy van. Nem egységes, egy alaktalan szopottgombóc az egész. Ugyanez elmondható a Lagunára is azzal a megjegyzéssel, hogy érthetetlen, hogy a Laguna kupé miért lett jó míg a szedán bűn ronda, akárcsak a Fluence, ami már a Megane nevet is tagadja.
A twingóval ott rontották el, hogy előd az egy autótörténeti ikon, nagyon sikeres autó volt. Egyszerűen muszáj lett volna tovább vinni a formát újragondolva és nem pedig rajzolni egy új ám teljesen átlagos autót. Én nem is értem miért csinálták ezt...
Ha a BMW rajzolt volna egy új minit, a Fiat egy vadi új 500-at, ugyan kinek kellene? De így, hogy új köntösbe csomagolva a hagyományokat gyártják az utódot irreális áron is nagyon veszik.
Ezt sajna elcseszték a Renaultnál.
Bambano 2011.07.04. 11:13:13
nagyfeszültség 2011.07.04. 11:14:58
parfümblog · http://parfum.blog.hu 2011.07.04. 11:37:15
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.07.04. 12:16:28
www.autosvilag.com/index.php/Renault-Twingo-facelift-Varatlan-huzas.html