Az új Nissan Micra az első női kisautó, amiből most próbálnak "uniszex" autót varázsolni. Nem csak a nemiségben, de egyéb irányban is leegyszerűsítette a Nissan a kínálatot. Egyelőre 1,2-es benzinmotort kínál 80 lóerővel, és tavasszal egészíti ki egy 99 lóerős kompresszorossal. Ez marad a motorválaszték, nem lesz diesel, hibrid, háromajtós változat, és kabriót sem szándékozott tervezni a gyár.
Ami viszont fontos célkitűzés, hogy ebből a kicsit uniform modellből rettentően sokat adjanak el, 2013-ra éves egymillió darabszámot kívánnak értékesíteni. Az érdekes, feltűnő színei mellé nagyon jó az alapfelszereltsége: ABS, EBD, fékasszisztens, 6 légzsák, ESP, első ablakemelők, szervokormány, távirányítású központi zár, fedélzeti számítógép, mégis az ára az, amivel igazán közkedveltté, talán "népautóvá" szeretnék tenni a harmadik generációs Micrát: 2,789 millió forint az alapár.
Extraként viszont a csillagos ég a határ, ami rendelhető: automatikus légkondicionáló, tempomat, elektromos tükrök, bőrkormány, kartámasz, négy hangszórós CD-mp3-lejátszó, Bluetooth, Aux-csatlakozó, 60/40 arányban dönthető hátsó üléspad és állítható magasságú vezetőülés, Nissan Connect navigációs multimédia rendszer Bluetooth-szal, USB-csatlakozással, tolatóradar és parkolóhely-mérő rendszer, 15-ös könnyűfém kerekek, elektromosan behajtható tükrök, automatikus világítás, esőszenzor. Ezen felül üvegtető, kulcsnélküli ajtónyitás és motorindítás.
Tehát megérkezett a már nem annyira nőies, de gömbölyű és kedves külsejű Micra, amely alapáron elég kedvező, ha viszont extrákat szeretnénk, nagyjából elérjük a kategóriájában lévő versenytársainak az árát. Egyébként kellemes vezetési élményt nyújtó, kényelmes, kifejezetten városi jármű. Bár városban elég szomjas, 8 literes fogyasztása van, de ez városon kívül 6 literre csökken, és jólesik neki a 110-130 km-es sebesség is.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
soproni1 2011.01.13. 08:05:58
A nissannal az a gond, hogy nem a renault minőségét javította, hanem a szintet hozta le a franciák mellé, pedig egy japán gyártású Sunny még autó volt.
sajna....
gyatrakimera 2011.01.13. 08:32:31
mizie 2011.01.13. 08:56:44
mindentkapni · http://www.mindentkapni.hu 2011.01.13. 09:07:51
Never ending dead 2011.01.13. 09:12:55
éshanem 2011.01.13. 09:50:04
Semeretyevó 2011.01.13. 09:57:12
Kovacsla 2011.01.13. 10:26:03
dekás dezső 2011.01.13. 10:37:18
A d r y (törölt) 2011.01.13. 10:38:17
gatto nero 2011.01.13. 10:44:40
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.01.13. 10:48:38
Viccelnek?
Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.01.13. 10:55:20
nevetőharmadik 2011.01.13. 10:57:31
venszivar 2011.01.13. 11:46:45
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.01.13. 12:23:41
www.autosvilag.com/index.php/Nissan-Micra-A-kisautok-maradjanak-egyszeruek-Ezt-a-gondolatot-csak-tamogatni-tudjuk.html
gatto nero 2011.01.13. 12:47:47
Alhazred 2011.01.13. 12:50:11
Kovacsla 2011.01.13. 13:13:24
gatto nero 2011.01.13. 15:12:19
w a s d 2011.01.14. 21:01:08
6,1/4,3/5,0 l/100 km - város/városon kívül/vegyes