Facebook oldaldoboz

Friss topikok

  • Imora Mok: Csillogást szeretnél az autódra, valamit, ami extravagáns, csajos és vidám. Különlegességet, feltű... (2012.05.15. 20:17) Merj bájos lenni!
  • gatto nero: @Démonmac1: Diktátoroknak mit számít-:) (2011.09.19. 11:56) Kadhafi is ezt szereti
  • gatto nero: @Chingachgook: Mitől vagy ennyire feszült-:)? Nem akarlak még jobban felidegesíteni, de van éssze... (2011.09.13. 16:35) Ésszerű luxus mindennapokra
  • vancello: Számomra a "trendi" szó is erősen visszataszító. A Lancia meg rendesen elbaltázta ezt a szlogent. (2011.09.04. 17:04) Jog a baromsághoz
  • nagyfeszültség: Azért én örülnék, ha Pisa polgármesteréhez hasonlóan Tarlós István is ilyennel járna. Akár a két,... (2011.08.30. 14:10) Smartok egymás között

Linkblog

2011.01.13. 06:56 cargirl

Uniszex Nissan Micra

Az új Nissan Micra az első női kisautó, amiből most próbálnak "uniszex" autót varázsolni. Nem csak a nemiségben, de egyéb irányban is leegyszerűsítette a Nissan a kínálatot. Egyelőre 1,2-es benzinmotort kínál 80 lóerővel, és tavasszal egészíti ki egy 99 lóerős kompresszorossal. Ez marad a motorválaszték, nem lesz diesel, hibrid, háromajtós változat, és kabriót sem szándékozott tervezni a gyár.

Ami viszont fontos célkitűzés, hogy ebből a kicsit uniform modellből rettentően sokat adjanak el, 2013-ra éves egymillió darabszámot kívánnak értékesíteni. Az érdekes, feltűnő színei mellé nagyon jó az alapfelszereltsége: ABS, EBD, fékasszisztens, 6 légzsák, ESP, első ablakemelők, szervokormány, távirányítású központi zár, fedélzeti számítógép, mégis az ára az, amivel igazán közkedveltté, talán "népautóvá" szeretnék tenni a harmadik generációs Micrát: 2,789 millió forint az alapár.

Extraként viszont a csillagos ég a határ, ami rendelhető: automatikus légkondicionáló, tempomat, elektromos tükrök, bőrkormány, kartámasz, négy hangszórós CD-mp3-lejátszó, Bluetooth, Aux-csatlakozó, 60/40 arányban dönthető hátsó üléspad és állítható magasságú vezetőülés, Nissan Connect navigációs multimédia rendszer Bluetooth-szal, USB-csatlakozással, tolatóradar és parkolóhely-mérő rendszer, 15-ös könnyűfém kerekek, elektromosan behajtható tükrök, automatikus világítás, esőszenzor. Ezen felül üvegtető, kulcsnélküli ajtónyitás és motorindítás.

Tehát megérkezett a már nem annyira nőies, de gömbölyű és kedves külsejű Micra, amely alapáron elég kedvező, ha viszont extrákat szeretnénk, nagyjából elérjük a kategóriájában lévő versenytársainak az árát. Egyébként kellemes vezetési élményt nyújtó, kényelmes, kifejezetten városi jármű. Bár városban elég szomjas, 8 literes fogyasztása van, de ez városon kívül 6 literre csökken, és jólesik neki a 110-130 km-es sebesség is.

21 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://trendinoiautok.blog.hu/api/trackback/id/tr812571337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soproni1 2011.01.13. 08:05:58

Jó kis reklám...

A nissannal az a gond, hogy nem a renault minőségét javította, hanem a szintet hozta le a franciák mellé, pedig egy japán gyártású Sunny még autó volt.

sajna....

gyatrakimera 2011.01.13. 08:32:31

Vicces. Az én 12 éves Micrám (998 cm3), soha nem fogyasztott ennyit. Átlagosan 5,4 literrel jár (autópálya, főút, város).

mizie 2011.01.13. 08:56:44

A 8 literes fogyasztás egy ilyen modern autótól borzasztóan sok.

mindentkapni · http://www.mindentkapni.hu 2011.01.13. 09:07:51

A japánok arról voltak híresek, hogy alacsony fogyasztású kocsikat gyártottak. Nos, ez a 8 liter valóban soknak tűnik egy ilyen kis autónál. Nekem egy Renault Clio II-esem van, 1,5dci, de az átlagfogyasztása 4,4 liter. Nagyobb a motorja, igaz, hogy dízel, de nagyobb a kasztni is, és főleg városban használjuk.

Never ending dead 2011.01.13. 09:12:55

Ez az autó simán egy fos. Nincs mit örömködni rajta. Sajnos.

éshanem 2011.01.13. 09:50:04

ezegy fos ennyi pénzért

Semeretyevó 2011.01.13. 09:57:12

gyatrakimera: a 12 éves micrád egy fapados fos ehhez képest, amiből ebbe átülve ezt luxusautónak éreznéd. Az a felszereltség ami ebben benne van, az öreg fosodban meg nincs, az mind SÚLY, nyilván többet fogyasz. A nyolc liter amúgy tényleg sok.

Kovacsla 2011.01.13. 10:26:03

Érdekes, hogy az osztottan dönthető hátsó ülés és az elektromos tükör feláras.

dekás dezső 2011.01.13. 10:37:18

Végigpróbáltam a kategória szinte összes szereplőjét Citroen C2-től Volkswagen Poloig, Nisan Micrán át, de az új Mazda 2-t nem üti semmi szerintem. Épp most vadászok a használtpiacon egy elfogadható árú példány után (sajnos kevés sikerrel), mert nagyon jól sikerült kis autó lett. (pedig férfi vagyok;))

A d r y (törölt) 2011.01.13. 10:38:17

A régi nekem jobban tetszett.Az a 8 liter városban elég sok.

gatto nero 2011.01.13. 10:44:40

Szerintem aranyos kis autó az új Micra. A fogyasztása pedig vezetési stílus kérdése. Azt pedig, hogy nem csináltak belőle dízelt, tökéletesen megértem, szerintem környezetvédelmi szempontból a gázolajos autóknak még közeljövője sincsen. (Nem véletlen, hogy lényegében már bemutatása előtt megbukott, a Peugeot 3008 hibrid HDI)

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.01.13. 10:55:20

Nem érzem magam biztonságban egy ilyen kisautóban. Szerintem egy nagyobb autó is lehet nőies :)

nevetőharmadik 2011.01.13. 10:57:31

Milyen semmilyen! Ezt egy nő megvenné? Bármilyen színbe?

venszivar 2011.01.13. 11:46:45

Akkor ha ők 8 litert mondanak,akkor az tuti,hogy 8,5-9 liter,ami NAGYON SOK!Ekkora kasznit 6,5-max.! 7 liter lehetne.Az ára is 2.5 mill. lenne a reális.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.01.13. 12:23:41

Az biztos, hogy nem mi vagyunk az elsődleges piac egy ilyen kisautóhoz. Motor egyébként érkezik bele "másik" is, ami lényegében ugyanennek egy feltöltött változata 101 lóerővel. Pontosan azért, hogy alacsonyan tartsák az árat nem készül belőle háromajtós, vagy kabrió változat. Korábban mondjuk azt mondták, hogy nem lesz hozzá dízel erőforrás, mert ebbe a kategóriába az túl drága lenne, de még decemberben az indiai piacon bemutatkozott egy 1.5 literes dízel verzió. Nem tudom hogyan sikerült vele 8 litert fogyasztani, a prágai bemutatóján városban hajtva és nem kímélve sem ment 6 fölé a fogyasztása, míg országúton mértünk vele 4.4-et is. Az ára pedig annak fényében, hogy ez listaár az egyik legjobb a piacon. Listaáron szinte bármely konkurens legalább 1 millióval kerül többe. Bemutató itt:
www.autosvilag.com/index.php/Nissan-Micra-A-kisautok-maradjanak-egyszeruek-Ezt-a-gondolatot-csak-tamogatni-tudjuk.html

gatto nero 2011.01.13. 12:47:47

Remélem a Nissan is inkább az ilyen autókra helyezi a jövőben a hangsúlyt a túlméretezett luxuspickupok helyett, amelyek csak arra jók, hogy a magát autóversenyzőnek hazudó Palik László bénázzon velük.

Alhazred 2011.01.13. 12:50:11

bazz, nyolcat egy lada eszik városban.

Kovacsla 2011.01.13. 13:13:24

Mindenki a fogyasztáson lovagol, ami a legkevésbé megfogható és leginkább változó érték. Amennyire én követtem, az újságírók a teszteken gyakran hoznak össze meglepően magas (a gyárinál és az életszerűnél is nagyobb) fogyasztási értékeket. Talán egyszerűen azért, mert a rendelkezésre álló néhány nap alatt mindent ki akarnak (és ki kell) próbálniuk.

gatto nero 2011.01.13. 15:12:19

Szerintem is el lehet járni az új kis Micrával - tapasztalatom szerint - 4,5-ből is.

w a s d 2011.01.14. 21:01:08

A bejegyzésbeli fogyasztási adatok milyen jellegűek? Saját mérés? Csak mert a gyári adat kb. 2 literrel kisebb:
6,1/4,3/5,0 l/100 km - város/városon kívül/vegyes
süti beállítások módosítása